فروشگاه دخترانه

 
 
نحوه راه اندازي فروشگاه آنلاين
|

نحوه راه اندازي فروشگاه آنلاين

چگونه مي توانم يك فروشگاه آنلاين را راه اندازي كنم؟ از ادغام پرداخت هاي مطمئن تا بازاريابي فروشگاه خود ، با راهنماي ما براي شروع يك فروشگاه آنلاين ، تجارت خردسال خود را از زمين خارج كنيد 

Starting an online shop

نيازي به گفتن نيست كه خريد آنلاين كسب و كار بزرگي است - و شروع يك فروشگاه اينترنتي به خوبي مي تواند تلاشي پرسود در دنياي مدرن باشد.

تنها در انگليس ، تجارت الكترونيك به ارزش 178 ميليارد يورو در سال 2018 رشد پيدا كرد. گرفتن يك قطعه از آن پاي به اندازه كافي جذاب است - حتي بدون دانستن اينكه ، اگرچه بازار تجارت الكترونيك انگلستان در حال حاضر بزرگترين در اروپا است ، اما هنوز هم به سرعت در حال رشد است.

فروشگاه هاي آنلاين به دلايل آشكار محبوب هستند. مشتريان مجبور نيستند خانه خود را ترك كنند ، آنها (معمولاً) مجبور نيستند در صف منتظر بمانند و در هر زمان مي توانند 24 - 7 خريد كنند.

اما علاوه بر مشتري ، تجارت الكترونيك نيز براي تجارت شما بسيار عالي است: با هزينه هاي راه اندازي كوچك ، مانع ورود كم است ، مي توانيد دسترسي فوري به يك بازار جهاني بدست آوريد و فوراً فروش را شروع كنيد.

قبل از شروع چند نمونه فروشگاه اينترنتي را معرفي ميكنيم:

خانه چين
http://www.khanecheen.ir/
اسباب بازي
http://www.gamingtools.ir/
رابوكالا
https://www.rabokala.ir/
بازي و سرگرمي
http://www.game-digikala.ir/
مد زنانه
http://www.ladymodkala.ir/
سلطانپور
http://www.soltanpourstudio.com/

 

براي شروع آماده هستيد؟ براي يادگيري نحوه راه اندازي فروشگاه آنلاين مراحل زير را دنبال كنيد ...

  • 1. محصولات را براي فروش آنلاين انتخاب كنيد
  • انجام تحقيقات بازار
  • تصميم بگيريد كه آيا خود ميزبان باشيد يا از يك سايت ميزبان استفاده كنيد
  • پايه هاي فروشگاه اينترنتي خود ميزبان خود را بسازيد
  • فروشگاه خود را شخصي كنيد
  • ويژگي هاي اضافي را به فروشگاه آنلاين خود اضافه كنيد
  • مطابق با مقررات قانوني اجراي يك فروشگاه آنلاين باشيد
  • فروشگاه اينترنتي خود را به بازار عرضه كنيد

 

 

محصولاتي را براي فروش آنلاين انتخاب كنيد

اول چيز اول: شما به چيزي براي فروش نياز داريد. در اين روش ، چندين رويكرد وجود دارد كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد:

فروش و ارسال محصولاتي كه خودتان ايجاد كرده ايد
محصولات كمكي كه توسط مشاغل ديگر ايجاد شده و فروش و ارسال آنها مي باشد
Dropshipping (خريد محصولات فروشنده براي ليست در سايت خود ، اما داشتن فروشنده از سهام و حمل و نقل برخوردار است)
اگر به دنبال گزينه دو هستيد ، خبر خوب اين است كه مشاغل زيادي در آنجا - به ويژه صنعتگران و توليدكنندگان كوچك - به دنبال مكان هاي جديد براي فروش محصولات خود هستند. مي توانيد آنها را توسط:

در Google آنها را جستجو كنيد
عنوان به نمايشگاههاي تجاري مربوطه
دايركتوري هايي مانند Makers Row ، Kompass و MFG را مشاهده مي كنيد
مرور رسانه هاي اجتماعي براي محصولات مرتبط
در ساخت مجموعه اي از چندين تأمين كننده ، فقط حتما به قوام و ارزش برند توجه كنيد. آيا يك فروشگاه براي فروش اين محصولات با هم منطقي است؟ در نظر بگيريد كه در نهايت مغازه شما به چه دليل مشهور است.

روشهاي زيادي براي مديريت رابطه فروشنده / فروشنده وجود دارد. درنظر بگيريد كه آيا مي خواهيد دستيار باشيد و لجستيك را مديريت كنيد ، يا اينكه ترجيح مي دهيد به فروش آنلاين بپردازيد و سفارش را روي يك سرويس تحقق ارسال كنيد.

اگر هنوز مطمئن نيستيد كه چه چيزي را مي خواهيد بفروشيد ، سعي كنيد از همسالان و شبكه خود بپرسيد كه آيا هر كاري براي يافتن آنلاين وجود دارد يا نه ، وجود دارد. چه نيازهايي توسط بازار فعلي برآورده نمي شود؟


 

 

انجام تحقيقات بازار

تحقيق در مورد بازاري كه براي فروشگاه شما وجود دارد - به عبارت ديگر ، مشترياني كه به احتمال زياد محصولات شما را خريداري مي كنند - ممكن است وقت و تلاش كنند ، اما سرمايه گذاري در وقت شما اكنون بعدا سود سهام را پرداخت مي كند.

با كسب اطلاعات بيشتر در مورد بازار هدف ، تصميمات شما بهبود خواهد يافت - اين تصميمات مربوط به قيمت ، كدام يك از محصولات شما براي تبليغ است و كدام كانالهاي بازاريابي به احتمال زياد با مخاطبان شما طنين انداز مي شوند.

تحقيقات بازار شما بايد شامل موارد زير باشد:

مشخص كنيد مخاطب مورد نظر شما كيست و چه انتظاري دارند. به محصولات مشابه در بخش خود نگاه كنيد. چه كسي آنها را مي خريد؟ مشتريان در بررسي ها درباره آنها چه مي گويند؟ همه اينها به شما كمك مي كند تا تصويري از مشتري هدف خود بسازيد. براي محاسبه اندازه مخاطب خود از راهنماي ما ديدن كنيد.
به دست آوردن بازخورد در مورد ايده فروشگاه آنلاين خود از نمونه مشتريان هدف از طريق گروه هاي تمركز و يا پرسشنامه هاي آنلاين. راهنماي ما در مورد اين روند را اينجا بخوانيد.
انجام تجزيه و تحليل رقبا - ليستي از رقباي احتمالي خود تهيه كنيد و بررسي كنيد كه آنها چه كاري انجام مي دهند ، چه چيزي را ميفروشند ، مشتريان آنها چه كساني هستند و چه ميزان عملكرد خوبي دارند. چگونه مي توانيد روي آنها پيشرفت كنيد؟
با هدف واقع بينانه بودن در مورد رقابت بازيكنان غالب بازار خود باشيد. سعي كنيد با بازي با نقاط قوت خود ، با آن رقابت كنيد - شايد محصولات شما در يك گروه باريك خاص قرار بگيرند ، يا شايد شما خدمات بهتري مشتري يا يك روش پرداخت انعطاف پذير ارائه دهيد.
به عنوان يك قاعده ، هنگام خريد آنلاين خود هميشه بايد مراقب باشيد. از تجربياتي كه در مورد ساير فروشگاههاي آنلاين داريد ، چه خوب و چه بد ، يادداشت برداريد و ياد بگيريد.


 

 

تصميم بگيريد كه آيا خود ميزبان باشيد يا از يك سايت ميزبان استفاده كنيد

احتمالاً اولين تصميمي كه هنگام شروع يك فروشگاه آنلاين مي توان گرفت اين است كه آيا شما دوست داريد خودتان را ميزبان فروشگاه خود كنيد يا آن را در يك بستر ميزبان راه اندازي كنيد.

جارگون بوستر

خود ميزباني: فروش محصولات خود از طريق وب سايت خود.
استفاده از يك سايت ميزبان: فروش محصولات خود از طريق يك بازار آنلاين موجود ، مانند Amazon ، Etsy يا eBay.


به عنوان يك تازه وارد در دنياي خريد آنلاين ، يك سايت ميزبان مي تواند بسيار وسوسه‌انگيز باشد. از اين گذشته ، آنها با هزينه هاي شروع پايين تري همراه هستند و البته تنظيم آنها بسيار آسان تر است.

از طرف تلنگر ، يك سايت ميزبان محصولات شما را با رقابت احاطه كرده و فرصت كمي براي ارائه برند و پيام برند شما از آنجا فراهم مي كند. ناگفته نماند كه بايد برخي از سود خود را به ميزبان خود بازپرداخت كنيد.

به علاوه ، ميزباني خود از ريسك خارجي كمتري برخوردار است. به عنوان مثال اگر يك سكوي ميزبان دچار مشكلات فني يا مالي شود ، فروشندگان نيز از آن استفاده مي كنند.

اين راهنما در درجه اول با شروع فروشگاه آنلاين خود ميزبان خود سر و كار دارد - با اين حال ، براي يادگيري چگونگي تهيه مي توانيد به راهنماهاي زير مراجعه كنيد:

 


 

 

پايه هاي فروشگاه اينترنتي خود ميزبان خود را بسازيد

به نظر مي رسد كه اين روند پيچيده اي باشد ، اما راه اندازي يك فروشگاه آنلاين مي تواند به سادگي اضافه كردن قابليت هاي تجارت الكترونيك به وب سايت يا وبلاگ تجارت شما باشد.

منظور از ويژگي هاي تجارت الكترونيك ، منظور ما اين است:

يك صفحه يا يك سري صفحه كه در آن مشتريان مي توانند محصولات شما را مرور كنند
يك سبد خريد
روشي كه با استفاده از آن مي توانيد با اطمينان خاطر پرداخت مشتري را انجام دهيد
همچنين بايد بتوانيد محصولات خود را به موقع بسته بندي و ارسال كنيد.

البته اگر از قبل وب سايت نداريد ، ابتدا بايد يك مورد ايجاد كنيد. شما مي توانيد اين كار را توسط:

خودتان آن را بسازيد (دانش در مورد كدگذاري HTML در اينجا ضروري است)
با استفاده از يك ابزار ساخت وب سايت
استخدام يك توسعه دهنده وب (متخصصان مي توانند از ابزارهاي دقيق تري برخوردار باشند ، اما مي توانند مشاوره و راهنمايي مفيدي را ارائه دهند).
براي اطلاعات بيشتر به راهنماي ما براي ايجاد يك وب سايت در هفت مرحله مراجعه كنيد.

راه ديگر براي ادغام اين ويژگي ها ، نصب مواردي است كه به عنوان بستر تجارت الكترونيكي شناخته مي شود. اينها برنامه هاي نرم افزاري هستند كه با استفاده از آنها كارآفرينان مي توانند با استفاده از يك برنامه مفيد ، فروشگاه هاي آنلاين ايجاد كنند و همچنين فروش و عمليات را مديريت كنند.

با داشتن بسياري از سيستم عامل هاي تجارت الكترونيكي در دسترس ، براي راهنمايي در مورد تصميم گيري در مورد شما مناسب ، از راهنماي ما در بهترين سيستم عامل هاي تجارت الكترونيك در انگلستان براي كارآفرينان بازديد كنيد.

با استفاده از پلت فرم تجارت الكترونيكي خود ، مي توانيد پايه هاي مهم فروشگاه آنلاين خود را با استفاده از:

نصب قابليت سبد خريد.
ايجاد كاتالوگ براي محصولات خود ، به دسته هايي (در صورت وجود) جداگانه كه محصولات خود را در آن ها مرتب كنيد.
سفارشي كردن گزينه هاي حمل و نقل و پرداخت ، افزودن دروازه پرداخت كه پرداخت هاي اعتباري و كارت بدهي را با اطمينان مي پذيريد.
هر پلتفرم تجارت الكترونيكي با فرآيند پيكربندي خاص خود همراه خواهد بود ، اما ارزش آن را دارد كه يك جادوگر راه اندازي بصري داشته باشد كه شما را در طي مراحل اوليه ساخت راهنمايي كند.

همچنين بايد اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت شما مي تواند با اطمينان از پرداخت كارتهاي اعتباري / بدهي و / يا بدهي هاي مستقيم استفاده كند. ممكن است پلتفرم تجارت الكترونيكي شما را در اين مورد راهنمايي كند ، اما ما همچنين توصيه مي كنيم راهنماي ما را براي دريافت پرداخت هاي آنلاين بررسي كنيد تا دريابيد كه چگونه اين گزينه را تنظيم كنيد!


 

 

فروشگاه خود را شخصي كنيد

يك سفر كاربر ساده را ابداع كنيد
در كنار امكان افزودن توابع كليدي ، يك بستر تجارت الكترونيك به شما امكان مي دهد طراحي فروشگاه اينترنتي خود را شخصي كنيد تا با مارك تجاري شما و اهداف فروشگاه شما مطابقت داشته باشد.

وقتي نوبت به اين فرآيند طراحي رسيد ، شما به آنچه كه پلت فرم تجارت الكترونيكي شما اجازه مي دهد محدود مي شود. اين مي تواند باشد كه اين امكان را به شما مي دهد تا با استفاده از ابزارهاي كشيدن و رها كردن ، يك صفحه را به طور آزاد در كنار هم قرار دهيد ، يا ممكن است به يك ساختار الگوي سفت و سخت تر بچسبد. در هر صورت ، مهم است كه سكويي را انتخاب كنيد كه سطح شخصي سازي مورد نظر خود را ارائه دهد.

از نظر طراحي ، فروشگاه آنلاين خود را به عنوان يك فروشگاه فيزيكي فكر كنيد. سايت بايد كاربرپسند باشد ، با اين هدف كه بتواند هرچه راحت تر بتواند چيزي را براي مشتريان خريداري كند.

ناوبري ناچيز در سايت مانند اين است كه شخصي بي هدف در يك فروشگاه فيزيكي سرگردان شويد - قبل از مدت ها نااميد مي شوند و بيرون مي روند. همين اتفاق به صورت آنلاين رخ مي دهد.

به عبارت ديگر ، اطمينان حاصل كنيد كه همه عناصر اصلي سايت شما - به عنوان مثال ، فروشگاه محصولات شما ، صفحه «درباره ما» و سبد خريد مشتري - در همه زمان ها به راحتي قابل دسترسي هستند. اگر مشتري قبل از رسيدن به گروه كالايي مورد نظر خود را كليك كند ، نااميد مي شود.

توضيحات دقيق محصول را اضافه كنيد
البته جايي كه مغازه هاي آنلاين مضراتي دارند اين است كه مشتريان قادر نيستند قبل از تصميم گيري براي خريد آن ، كالايي را در گوشت مورد بررسي يا احساس خود قرار دهند.

بنابراين ، مهم است كه تا حد ممكن اطلاعات مربوط به يك محصول را فراهم كنيم تا آنها را ترغيب به خريد آن كنيم - و بنابراين آنچه را كه انتظار دارند دريافت كنند ، دريافت مي كنند.

در توضيحات محصول آنلاين خود ، بايد به موارد زير توجه كنيد:

ترديد در مورد محصول و آنچه انجام مي دهد. به ياد داشته باشيد كه هنگام نوشتن اين موارد ، صداي صداي خود را با مارك خود سازگار نگه داريد!
چندين تصوير از زواياي مختلف ، در حالت ايده آل از جمله تصوير مورد استفاده يا در محيط خانه.
اندازه و ابعاد محصول تا حد ممكن.
ليستي از مواد تشكيل دهنده يا موادي كه محصول را تشكيل مي دهند.
خطرات بهداشتي مانند خطرات خفگي يا حساسيت زايي كه در محصول وجود دارد.


نكته مهم: هر عكسي كه از محصولات خود استفاده مي كنيد بايد از يك استاندارد حرفه اي باشد. در حالي كه ممكن است انجام اين كارها گران تر باشد ، اين باعث مي شود كه در طولاني مدت تجارت شما بهتر به نظر برسد.

مرتباً آزمايش كنيد تا ببينيد چه چيزي بهترين اثر را دارد ، به عنوان مثال ، دادن به محصولات خاص بهترين نقطه و غيره.


 

آيا مي خواهيد يك سايت جديد راه اندازي كنيد يا يك سايت قديمي را جايگزين كنيد؟

 


 

 

ويژگي هاي اضافي را به فروشگاه آنلاين خود اضافه كنيد

يك پلت فرم تجارت الكترونيكي به خودي خود لزوماً با تمام ويژگي هايي كه شما براي فروشگاه خود دوست داريد وجود ندارد.

با اين حال ، بسياري از ادغام با (عمدتا) برنامه هاي شخص ثالث - كه مي توانيد آنها را به عنوان افزونه بارگيري كنيد - قابليت هاي جديدي را به وب سايت شما اضافه مي كنند.

چنين برنامه هايي ممكن است فروشگاه آنلاين شما را قادر سازد:

توصيه هاي محصول شخصي را نمايش دهيد
چرخ دستي هاي خريد رها شده را براي مشتريان بازيابي كنيد
بگذاريد مشتريان ليست آرزوها را ايجاد كنند
به مشتريان اجازه دهيد نظرات و نظرات را بنويسند و رتبه بندي كنند
از منظر عقب ، برنامه هاي ديگر ممكن است به شما كمك كنند:

بهبود سئو سايت
محصولات را مستقيماً از طريق پايگاه داده وارد سايت كنيد
موجودي ، داده و حساب هاي خود را مديريت كنيد
با نصب افزونه هاي مناسب ، سايت شما مي تواند طيف چشمگير عملكردي - از منظر شما و مشتريان شما - با وجود اين كه با يك الگوي ساده پلت فرم تجارت الكترونيكي ساخته شده است ، داشته باشد.


 

 

مطابق با مقررات قانوني اجراي يك فروشگاه آنلاين باشيد

بيشتر قوانين مربوط به خرده فروشي آنلاين مشابه موارد آفلاين است - براي مثال ، طبق قانون فروش كالاها ، قانون تأمين كالاها و خدمات و قانون فروش و عرضه كالاها ، محصولاتي كه مي فروشيد بايد دقيقاً مطابق توصيف در بازاريابي باشد. و بايد از كيفيت مطلوبي برخوردار باشد

وقتي صحبت از خرده فروشي آنلاين مي شود ، مقررات خاصي كه بايد در مورد آنها بدانيد عبارتند از:

ماليات بين المللي
دستورالعمل فروش از راه دور اتحاديه اروپا


ماليات بين المللي
شما هنگام فروش به اتحاديه اروپا بايد ماليات بر ارزش افزوده را با نرخ معمول خود شارژ كنيد ، اما اگر از آستانه ماليات بر ارزش افزوده فردي براي آلمان ، فرانسه و غيره فراتر رفتيد ، هنگام فروش به آن كشور بايد ماليات بر ارزش افزوده را با نرخ مناسب كشور شارژ كنيد.

اگر مشتري شما يك تجارت غير ايرلندي در اتحاديه اروپا است و براي ماليات بر ارزش افزوده ثبت شده است ، بايد به آنها اجازه دهيد شماره ماليات بر ارزش افزوده خود را اعلام كنند و از ماليات معاف شوند.

لازم نيست كه هنگام فروش در خارج از اتحاديه اروپا ، مانند ايالات متحده ، ماليات بر ارزش افزوده را بپردازيد. در كشورهاي خارج از اتحاديه اروپا ، پرداخت ماليات هاي محلي بر عهده مشتري است.

دستورالعمل فروش از راه دور اتحاديه اروپا
طبق دستورالعمل فروش از راه دور ، شما بايد مشخصات كامل تماس با مشتريان ، از جمله آدرس و شماره تلفن خود را ارائه دهيد و بايد كالاهاي برگشتي را به هر دليلي طي هفت روز كاري بپذيريد.

اين ممكن است مانند يك بار به نظر برسد ، اما اگر محصولات شما خراش دارند ، بازده آن نادر خواهد بود. در حقيقت ، مي توانيد آن را به يك مثبت تبديل كنيد. به مشتريان خود بطور كامل بگوييد كه شما بدون قيد و شرط بازده را قبول مي كنيد - اين اعتماد به برند شما را تشويق مي كند.

از طرف ديگر ، شما موظف نيستيد كه روز يكشنبه سفارشات را ارسال كنيد. اگر مشتريان كالا را برگردانند ، مي توانيد از آنها انتظار داشته باشيد كه هزينه حمل را بپردازند.

از نظر قانوني ، تا زمان ارسال كالا نبايد از كارت اعتباري مشتري بدهي كنيد.

آگاهي از انتظارات مشتريان و روشن و قاطع بودن در مورد شرايط و قوانين شما براي ارائه يك تجربه آنلاين خوب و اطمينان از بازگشت دوباره و دوباره مشتريان خود بسيار مهم است.

امنيت
امنيت يك اولويت بزرگ است - مشتريان شما بايد با استفاده از مغازه شما احساس امنيت كنند و از هرگونه اقدام هك و كلاهبرداري در امان باشند.

شما مي توانيد از ابتدا با انتخاب يك پلت فرم معتبر تجارت الكترونيكي كه يكپارچه سازي پرداخت مطمئن را تضمين مي كند - استاندارد صنعت استاندارد امنيت داده كارت صنعت پرداخت (PCI-DSS) است ، بنابراين به دنبال اين اعتبارنامه باشيد.


 

 

فروشگاه اينترنتي خود را به بازار عرضه كنيد

شما مي توانيد باريك ترين سايت در جهان را پر از محصولات باورنكردني كنيد ، اما اگر كسي بداند كه در آنجا نيست ، پولي نخواهيد گرفت.

وقتي صحبت از بازاريابي مي شود ، بايد مخاطب مورد نظر خود را كه ما در بخش دو آن را پوشش مي دهيم ، در ذهن داشته باشيد. چه چيزي به احتمال زياد براي آنها جذاب است؟

به عنوان يك نقطه شروع ، موارد زير را امتحان كنيد:

از طريق رسانه هاي اجتماعي تبليغ كنيد. شما قطعاً بايد به هر حال حساب هاي رسانه هاي اجتماعي راه اندازي كنيد (آنها رايگان هستند و براي مخاطبان جهاني قابل مشاهده هستند) ، اما همچنين ممكن است تصميم بگيريد هزينه تبليغات تبليغاتي فيس بوك يا اينستاگرام را نيز بپردازيد ، كه كاربران خاصي را هدف قرار مي دهد.
محصولات نمونه را به تأثيرگذار ارسال كنيد. اگر يك وبلاگ نويس يا وبلاگ نويسي با هزاران دنبال كننده محصول شما را به مخاطب هدف خود نشان مي دهد ، به احتمال زياد شاهد افزايش قابل توجهي در فروش هستيد.
اطمينان حاصل كنيد كه موتور جستجو بهينه شده ايد. تدوين يك استراتژي SEO قوي به فروشگاه شما كمك مي كند تا در نتايج موتور جستجو رتبه بهتري داشته باشد (به عنوان مثال ، در ليست بالاتر قرار بگيريد).
پيشنهادات و معاملات ويژه اي را اجرا كنيد كه به جاي به حداقل رساندن حاشيه سود خود با تخفيف ، افزايش قيمت محصولات خود و فروش متقابل خود باشيد. براي مثال ، يك نصف قيمت دريافت كنيد ، ‘اگر اين را دوست داريد ، ممكن است شما نيز دوست داشته باشيد ...» و غيره.
اشتراك اجتماعي را در سفر كاربري خود بسازيد و مشتريان را ترغيب كنيد كه در صورت دوست داشتن محصولات شما ، در رسانه هاي اجتماعي با استفاده از هشتگ هاي اختصاصي ، فكر كنند. شما همچنين ممكن است مسابقاتي را برگزار كنيد كه تعامل اجتماعي با برند شما را تشويق مي كند.
تبليغات پرداختي با هر كليك (PPC) را امتحان كنيد ، در آن شما يك تبليغ را در وب سايت قرار مي دهيد و هر بار كه كاربر روي آن كليك كند ، وب سايت را پرداخت مي كنيد.
به ياد داشته باشيد ، خريد مي تواند فصلي باشد. مطمئن باشيد كه از قبل براي تعطيلات هديه دادن - مانند روز ولنتاين ، روزهاي مادر و پدر و كريسمس - و رويدادهاي فروش بزرگي مانند جمعه سياه ، دوشنبه سايبر و بوكس ، با خياط بازاريابي خود و ارائه معاملات و پيشنهادات ويژه به خوبي آماده خواهيد شد. .



:: ات مرتبط:

:: برچسب‌ها:
نویسنده : girlstore
تاریخ : 1398/12/15 
زمان : ۱۹
[ ]